sâmbătă, 22 octombrie 2011

de ce bijuterii handmade

Pentru ca majoritatea oamenilor s-au saturat de kitsch-uri si pentru ca am simtit nevoia sa imi manifest si latura artistica. Mi-au placut dintotdeauna bijuteriile, dar de multe ori, pe cele cu adevarat deosebite nu am avut bani sa le cumpar. Asa ca m-am hotarat sa "iau taurul de coarne", cum se spune si sa creez bijuterii pentru mine si pentru toti ceilalti care isi doresc ceva facut din pasiune, cu multa dragoste si daruire. 


In concluzie, va invit sa priviti cateva dintre modelele pe care le-am creat si, daca va place ceva, sa va alegeti.

3 comentarii:

  1. felicitari ca ''ai luat taurul de coarne'' asteptam sa vedem modelele :*

    RăspundețiȘtergere
  2. le-am pus si pe acelea. sa imi spui sincer si ca o persoana avizata ce esti, daca e totusi bine ca am luat taurul de coarne ori nu

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu pot sa-ti spun decat ca sunt foarte incantata de ce vad!
    Tine-o tot asa!
    1000 de pupici!

    RăspundețiȘtergere